Shopping cart

Total (inc. VAT)
kr0
Continue shopping

Cookies på Fiskedeal’s Webside

Fiskedeal’s webside bruger cookies. Dette gør vi så vi kan yde en bedre og mere personlig assistance. Cookies tillader os, såvel som en tredje part, at følge din internet historik på vores webside. Dette gør at vi kan lave vores webside mere bruger venlig og vælge de bedste deals til dig. Det gør også at vi kan vise personlige reklamer på de sociale medier og Google’s netværker, baseret på dine interesser. Vi går ud fra at du ikke har nogen indvendinger imod dette, hvis du fortsætter med at browse på vores webside. Vil du vide mere? Se vores Cookie Side!

Ok Mere info

FAQ (Spørgsmål og svar)



Hvornår får jeg min bestilling?

Det er det mest stillede spørgsmål vi får. Det er som sådan ikke noget problem, men at væbne sig med lidt lystfisker tålmodighed kan da hjælpe lidt på det. Efter at din deal er afrundet, modtager du en bekræftende e-mail. Det bestilte bliver sendt til den adresse som du har indfyldt. Når du bestiller noget hos Fiskedeal skal man normalt regne med 4 til 8 arbejdsdage til der bliver leveret. De 4 til 8 dage er hvad vi bestræber os på, men det er ikke ledende. Vi er desværre også afhængige af vores leverandører. Så det kan altså medføre at vi en sjælden gang leverer lidt senere, men tit sker det omvendte, nemlig at vi leverer hurtigere. Vi har sendt tusindvis af pakker og vi gør alt hvad vi kan for at sende grejet så hurtigt som muligt. Skulle det alligevel tage for længe, så er du velkommen til at ringe til os eller sende os en e-mail.



Hvad er en kupon og hvordan bruger jeg min kupon?

I de fleste tilfælde tilbyder vi produkter, og dem kan du ikke bruge kuponnen til. Men af og til tilbyder vi også rabat på f.eks fiskemesser, en fiskeweekend, fiskekerie osv, og i det tilfælde for du en kupon som kan bruges som betalingsmiddel. Du får en e-mail med et link i, hvorfra du kan printe din kupon. Det bliver tydeligt angivet på kuponnen og i vores e-mail hvordan din kupon kan benyttes hos den pågældende der tilbyder det du har interesse i.



hvor meget skal jeg betale for transport?

Transportprisen varierer pr bestilling. Selvfølge betaler du mindre for små pakker og mere for større og tungere pakker. Gennemsnitsprisen er svær at udregne, men i mange tilfælde snakker vi om 30-50 Kroner.



Min bestilling er blevet leveret beskadiget, havd gør jeg nu?

Når du modtager din bestilling, og bemærker at pakken er beskadiget udvendigt, så skal du bede budet om at melde skaden med et samme. Hvis det så også viser sig, at indholdet er beskadiget, så meld dette venligst indenfor 24 timer efter levering på e-mail info@fiskedeal.dk . Vi hjælper gerne med en løsning. Vi beder dig venligst at melde dette direkte til vores kundeservice.



Efter at jeg har åbnet pakken, bemærker jeg en defekt eller lignende. Hvad nu?

Hvis du er helt sikker på at dine varer er defekte eller istykker, beder vi dig om at kontakte os indenfor 24 timer efter du har taget imod pakken på info@fiskedeal.dk Vi hjælper dig gerne med problemet. Tag venligst kontakt direkte med vores kundeservice.



Kan jeg også sende min bestilling retur uden grund?

Du er berettiget til at sende din bestilling retur indefor 50 dage efter levering, uden grund og annulere købet. På bagsiden af vores pakkeseddel/flyer som følger med hvert bestilt produkt, står angivet hvordan du kan sende bestillingen retur. Transporten er i så fald for egen regning. Hvis du ønsker at påkalde din fortrydelsesret, skal bestillingen returneres indenfor 50 dage efter levering som beskrevet i vores betingelser om Retur Ret (se nederst på hjemmesiden) og tilbagesendes som beskrevet i vores retur instruktioner til Fiskedeal. Hvis bestillingen er sendt korrekt retur under de nævnte betingelser, vil Fiskedeal refundere din bestilling og tilbagebetale det betalte beløb. Dette sker kun under forudsætning at alle betingelser er overholdt.


Hvordan kan jeg returnere et produkt?

Som kunde er du selv ansvarlig for at returnere din returforsendelse til Fiskedeal’s returadresse, og fordi du selv er ansvarlig for returforsendelsen har du eget valg af transportør. Hvis det drejer om en værdifuld returforsendelse, så anbefaler vi at forsende returforsendelsen som anbefalet pakke.

Vigtigt: Ved en returforsendelse beder vi dig venligst vedsende en besked med dit navn og adresse.



Har jeg garanti på de købte produkter?

Fiskedeal’s garanti angående refundering er gældende såfremt alle betingelser i vores tilbud er overholdt. Hvis du stadig vedholder din mening og denne er argumenteret, så tilbagebetaler Fiskedeal beløbet indenfor 14 dage efter vi har modtaget returforsendelsen, men kun såfremt alle betingelser er overholdt. Viser det sig at du har motaget en vare der ikke svarer til beskivelen som angivet i vores tilbud, så sørger Fiskedeal for at du modtager en ny forsendelse med de rigtige varer.

Fiskedeal garanterer at vores leverede produkter opfylder de krav man må forvente af produktet, såsom duelighed og brugsvarighed, under alle omstændigheder som man må forvente af produktet, og dertil hørende fabriksgaranti. Kort sammenfattet betyder det, at Fiskedeal’s garanti stemmer sammen med fabriksgarantiet på pågældende produkt.

Garantien dækker ikke ved følgende tilfælde:
a) uagtsomhed;
b) tilsigtet beskadigelse; eller
c) undladt vedligeholdelse.

Retten på garanti bortfalder også såfremt andre end Fiskedeal, uden tilladelse fra Fiskedeal, har udført reparation eller andre bearbejdelser af produktet.



Kan jeg med sikkerhed efterlade mine kontonumre til bank eller kreditkort her?

Vort system er inbygget med stor sikkerhed. Dine privat sager og bank eller kreditkort numre bliver bearbejdet i vores system med SSL krypto teknologi, hvilket er med sikkert. Vi tager sikkerheden over dine private data meget seriøst, og du behøver ikke at være bekymret med hensyn til sikkerheden af vores system.



Hvordan lægger jeg kontakt??

Du kan til enhver tid kontakte os på e-mail eller telefonisk. Via e-mail kan du kontakte os på info@fiskedeal.dk